به یاد خدا

در این مقاله میخواهیم به نرم افزار های تولید صنعتی پوشاک بپردازیم و اهمیت استفاده از نرم افزار های برتر این حوزه کاری از صنعت را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار های تولید پوشاک به دو دسته تقسیم می شوند:

  • نرم افزار های طراحی پوشاک
  • نرم افزار های تولید صنعتی پوشاک

نرم افزار های طراحی پوشاک و لباس

در نرم افزار های طراحی پوشاک نرم افزار اصولا به کمک طراح می آید تا تصویر های بهتری را برای طرح مورد نظر او تولید کند و با کمک این نرم افزار ها طراح لباس می تواند نتیجه ی خروجی بهتری را نسبت به قدیم ایجاد کرده و برای تولید پوشاک استفاده کند تا بتواند الگو ساز پوشاک را توجیه نماید.

نرم افزار های تولید صنعتی پوشاک چیستند؟

در نرم افزار های تولید صنعتی پوشاک، نرم افزار ها به کمک تیم تولید می آیند تا چه در راندمان کار کارگرها و چه در راندمان استفاده از پارچه به بهترین نتیجه ممکن برسند.

برای مثال در این جا به نرم افزار جیمینی اشاره میکنیم که هم اکنون در میان تولید کنندگان پوشاک و لباس در ایران این نرم افزار بسیار محبوب شده است و به طرز کارآمدی می تواند پرتی های استفاده از پارچه را کاهش دهد. این امر با توجه به قیمت های روز افزون پارچه و با توجه به این موضوع که الیاف پنبه و لیف پنبه خود با توجه به قیمت دلار تعیین می شود امروزه از اهیمت زیادی برخوردار شده است.

نرم افزار جیمینی چیست؟

نرم افزار جیمینی از نظر کاربرپسند بودن و اصطلاحا user friendly بودن نیز سرآمد می باشد و با توجه به اینکه نماینده ی رسمی نیز در ایران دارد برای تولید کنندگان نوپا نیز توصیه به استفاده از این نرم افزار میکنیم.

منظور از کاربرپسندی این نرم افزار آن است که کار با این نرم افزار و استفاده از آن از راحتی زیادی برخوردار است و کاربر این نرم افزار میتواند تنها با آموزش چند ساعته برای مجموعه ی تولیدی شما کار کند.

ما قصد داریم در مقاله های بعدی از خصوصیات این نرم افزار بیشتر صحبت کنیم و شیوه های بالابردن راندمان تولیدی های پوشاک را ذکر مثال برای شما باز کنیم.

 

نویسنده: رضا مقدم