به یاد خدا

پوشیدن لباس های کراپ و بهره گیری از آن ها در انتخاب استایل، به دلیل جاذبه بصری و ظاهری که دارند، به طور قاطع برای فصل تابستان توصیه می شود. اما برای میهمانی ها قضیه کمی متفاوت به نظر می رسد. در این پست قصد داریم تا کمی به نکات ست کردن و پوشیدن کراپ و تاپ در میهمانی ها بپردازیم.

کراپ و تاپ برای میهمانی

البته که کراپ و تاپ به عنوان لباس های کوتاه با ارائه مدل های متنوع، مناسب استایل های مختلف می باشند. لباس های کراپ به عنوان یک نوع لباس زنانه شناخته می شوند. این لباس ها در عرض چند سال جایگاه خاصی را در کمد خانم ها پیدا کرده اند و در بین افراد مختلف در سنین مختلف محبوبیت یافته اند. این لباس ها طراحی و دوخت منحصر به فردی دارند و با استایل های مختلف سازگاری خوبی دارند. پوشیدن لباس های کراپ در میهمانی ها، یکی از گزینه های ایده آل برای ایجاد استایل خاص و ویژه است. با این حال، نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید به درستی رعایت شوند. در غیر این صورت، ممکن است به استایل شما جور در نیاید و با استفاده از لباس های کراپ در ظاهر خود نتوانید در میهمانی ها بدرخشید.

ست کردن کراپ تاپ در میهمانی هابرای میهمانی چی بپوشم؟

از اینکه کراپ به عنوان یک پوشاک زنانه در عرصه مد و پوشاک مورد توجه قرار گرفته است، زمان کمی گذشته است. در گذشته، کراپ توجه زیادی به خود جلب نکرده بود و در استایل خانم ها متداول نبود. اما اینکه چرا برای جشن ها و میهمانی هایمان کراپ را انتخاب کنیم؟ پاسخ به این پرسش می تواند ذهن شما را در مورد کاربرد های کراپ و تاپ باز کند.

در سال های اخیر، افزایش تنوع در مدل های این لباس باعث شده است تا افراد با سلیقه های مختلف ترغیب به پوشیدن کراپ شوند. همچنین، با متداول شدن این لباس در سبک های فشن، استفاده از کراپ در استایل های مختلف به راحتی فراهم شده است. کراپ به طور کلی به دو دسته کراپ تاپ و کراپ تیشرت تقسیم می شود.

با چه لباس زیری کراپ و تاپ را بپوشیم؟

البته این مورد که هر دوی آن ها دارای ارتفاع بالا تر از خط کمر هستند مشترک هستند. همچنین، این لباس به طور معمول از انواع مختلف پارچه ساخته می شود. به همین دلیل می توان آن را در هر استایلی استفاده کرد. برخی از مدل های کراپ دارای کاپ هستند و نیازی به استفاده از سوتین ندارند. اما برخی دیگر بدون کاپ هستند و در هنگام پوشیدن آن ها، لازم است سوتین را هم بپوشید.

استایل تابستانی مناسب با تاپ و کراپ

به دلیل راحتی، آزادی، گشادگی و خنکی کراپ، اکنون به عنوان یکی از موردعلاقه ترین پوشاک و لباس برای استایل های تابستانی در بین خانم ها و دختران جوان شناخته می شود. اما پوشیدن کراپ در میهمانی، ممکن است از ست کردن آن به عنوان اوت فیت تفاوت داشته باشد. به همین علت، در زمان حضور در میهمانی، باید اصول خاصی را به خوبی رعایت کرده و از عدم توجه به جزئیات پوشش با کراپ جلوگیری شود. به طور کلی، با توجه به ظاهر ویژه و منحصربه فرد کراپ، می توان گفت که این تکه لباس یکی از زیبا ترین و جذاب ترین انتخاب ها برای استفاده در استایل های مجلسی، میهمانی ها و دورهمی های غیررسمی است.

استایل تابستانی برای مهمانیهمان طور که پیش تر بیان کردیم، در استایل میهمانی انواع و اقسام کراپ ها وجود دارد که دلیلی برای پوشیدن آن ها در این نوع رویداد ها می باشد. اما برای رعایت قوانین و اصول درست پوشیدن کراپ در استایل میهمانی، باید نکات زیر را رعایت کرد:

انتخاب رنگ مناسب:

رنگ کراپ باید با موقعیت و فضایی که برای آن انتخاب شده است، هماهنگ باشد. در صورت عدم اطمینان از انتخاب رنگ مناسب، می توانید به رنگ های خنثی همچون خاکستری، کرم، آبی و غیره روی بیاورید.

توجه به سبک استایل:

با توجه به شخصیت و روحیات خود، قادر به ترکیب کراپ با آیتم های مختلف خواهید بود. همچنین، پوشیدن کراپ های طرح دار می تواند برای میهمانی های دوستانه جذاب تر باشد.

مراعات سبک استایل دلخواه:

در انتخاب مدل و سبک کراپ و ترکیب آن با سبک استایل مد نظر، بهتر است به آیتم هایی مراجعه کنید که در آن ها احساس راحتی می کنید. این موضوع به اطرافیان شما نیز انتقال داده می شود.

تناسب با سایر اجزاء

لطفاً در انتخاب آیتم های استایل خود، به تناسب کراپ با سایر اجزای پوشاک توجه کنید. زیرا کراپ شامل قد کوتاهی می شود، بنابراین بهتر است قد شلوار زنانه ای که با آن ترکیب می شود، نیز توجه کنید. همچنین لازم است که سایر آیتم های استایل مانند کیف و کفش، مانتو و … به طور کامل با مدل، رنگ و سبک کراپ سازگار و هماهنگ باشد.

لباس زیر مناسب

در رابطه با لباس زیر، بهتر است با توجه به مدل کراپی که قصد پوشیدن آن را دارید، از یک سوتین مناسب استفاده کنید تا لباس زیر شما به صورتی که قابل مشاهده باشد نباشد.

چه رنگ‌هایی را انتخاب کنیم؟

آیا تا کنون هنگام ست کردن لباس به این نکته فکر کرده اید که برای طیف رنگی سبک شما از چه رنگ هایی مجازیم که انتخاب و استفاده کنیم؟ برای پوشیدن کراپ، شما باید به طیف رنگی سبک خود توجه کنید. به عنوان مثال، اگر کد رنگی خاصی وجود دارد، شما باید حتماً آن را در سبک خود در نظر بگیرید. همچنین، هماهنگی و توازن میان رنگ کراپ و رنگ‌های دیگر اشیاءی که با آنان همراهی کرده‌اید باید فراهم باشد.

موقعیت شما در میهمانی چیست؟

به مدل کراپ توجه بیشتری کنید و با توجه به موقعیت میهمانی، انتخاب کنید. در صورت تمایل به پوشیدن یک راپ در یک مجلس رسمی و فرمال، مناسب است که به مدل‌های شیک و از جنس پارچه‌هایی که معمولاً برای لباس‌های مجلسی استفاده می‌شود، پی‌برد. با این حال، اگر قصد دارید کراپ را در یک جمع دوستانه بپوشید، می‌توانید از بین مدل‌های آزاد و راحت آن، انتخاب مناسبی داشته باشید.

موقعیت شما چه اهمیتی در سبک لباس دارد؟

اهمیت و جایگاه ما در یک میهمانی را باید مورد توجه قرار دهیم. باید توجه کنیم که در کدام ویژگی و نقش به عنوان مهمان در این میهمانی شرکت کرده ایم. آیا ما با میزبان ارتباط نزدیکی داریم یا خودمان میزبان هستیم؟ آیا میهمانیمان با علاقه دوستانه یا خانوادگی است؟ باید توانایی تشخیص جایگاه خود در این میهمانی را داشته باشیم. این تصمیم تاثیر مهمی در انتخاب رنگ کراپ دارد.

به عنوان مثال، اگر به عنوان یک نفر نزدیک به میزبان حضور داریم یا خودمان میزبان هستیم، بهتر است کراپ خود را با رنگ های روشن و جذاب مانند زرد، آبی، قرمز، نارنجی، صورتی و غیره انتخاب کنیم. اما اگر به عنوان یک فرد دور از خانواده و دوستان حضور داریم و نمیخواهیم خودمان را به طور چشمگیری مشخص کنیم، توصیه می شود کراپ خود را با رنگ های کرم، طوسی، خاکستری، نوک مدادی، شیری، استخوانی، نخودی و موارد مشابه پوشید.

برای میهمانی، چه نوع کراپی را بپوشم؟

همان طور که پیش از این اشاره شد، کراپ یکی از لباس های زنانه است که از لحاظ مدل، رنگ و طرح بسیار متنوع است. از اینرو، امری غیرممکن نیست که یک بانوی میهمان تصمیم به پوشیدن کراپ در میهمانی یا موقعیت های دیگر بگیرد و نتواند طرح و سبک مورد نظر خود را از بین آن ها انتخاب کند. به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های غیرضروری و آزادی از دغدغه های خرید از فروشگاه ها، توصیه می شود تا به مجموعه کراپ های فروشگاه آنلاین ما سری بزنید. این فروشگاه تلاش کرده است تا با گردآوری مدل های مدرن و جذاب کراپ، شرایط خرید آسان و مطمئن را برای مشتریان فراهم کند. پوشیدن کراپ در میهمانی، یک اقدام بسیار مهم است بنابراین برای داشتن امضای فردی جذاب و برجسته در لباس های زنانه خود، باید اصول و نکات متفاوتی را در نظر گرفته و انتخاب مناسب و هماهنگی از این لباس داشته باشید.

 

نویسنده: رضا مقدم