تولیدی پوشاک پیشنهاد

در مقاله ی قبل ما به روش های فروش B2C لباس پرداختیم. در همه این روش های گفته شده که توسط تولید کننده ی پوشاک مورد استفاده میگیرد به این صورت است که تولید کننده نهایتا محصول خود که اینجا پوشاک و لباس است را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کننده می […]

ادامه مطلب

ما در مقاله های قبلی به کانال های فروش برای تولید پرداختیم و یادآوری میکنیم که در دو روش فروش پوشاک B2B و B2C است که ما در مقاله های قبل به روش فروش B2B پرداختیم و در این مقاله به روش فروش B2C می پردازیم. اما در این مقاله به روش های فروش خرده […]

ادامه مطلب

ما در مقاله پیشین در مورد کانال های فروش توضیح مختصری دادیم. اما به دلیل مهم بودن این مطلب در این مقاله نیز به کانال های فروش بیشتر می پردازیم. دو روش برای فروش لباس و پوشاک همانطور که پیشتر از این هم اشاره شد باید بدانید که فروش پوشاک را میتوان از دو طریق […]

ادامه مطلب

در مقاله های گذشته به مورد های الف و ب از بیزینس پلن تولید پوشاک و لباس پرداختیم که برای مرور کردن میتوانید به مقاله های برنامه ریزی مالی برای تولید لباس  و انتخاب سبک مناسب مراجعه نمایید. در این مقاله میخواهیم به مورد سوم که میتوان آن را مهمترین مورد در هر بیزینس و […]

ادامه مطلب

ما در مقاله های قبلی تلاش کردیم تا گام به گام بیزینس پلن تولید پوشاک را برای شما توضیح دهیم. هم اکنون خالی از لطف نیست که مراحل را فقط تیتروار مرور نماییم. الف) انتخاب سبک ب) تامین و برنامه ریزی مالی ج) انتخاب کانال ها و برنامه ریزی برای فروش د) بررسی منابع تولید […]

ادامه مطلب
خانه
حساب کاربری
سبد خرید
جستجو

در حال بررسی اضافه شدن محصولات به سبد